Hvordan gør man ?

Hvorfor denne hjemmeside?
Hvordan skal man komme igang?

Du får informationerne her -----> viewforum.php?f=6

En kort opsummering over hvem der er fundet og hvad de laver kan findes her: (tjek deres forum for at få hele historien)

Anders_V: (skrevet: 31.12.2007)

Jeg bor også i Odense med min kæreste og hendes 3 børn på 4, 8 og 10 år. Jeg spiller i et band.........mere viewforum.php?f=20

Lars_V: (skrevet 01.01.2008)

Jeg bor i Rødovre og er gift med Annette. Vi har to dejlige uger sammen: Noah på 3 og Laura på 5... mere viewforum.php?f=19

Birgitte: (skrevet: 23.01.2008)

Jeg selv bor i Kbh. sammen med min kæreste. Vi venter vores første barn, så det er spændende.... mere viewforum.php?f=8

Philip: (skrevet: 11.02.2008)

9b. Uha som tiden den går. Jeg må sige det klassebillede bringer minder frem (og lad ..... mere viewforum.php?f=17

Claus_R: (skrevet: 12.02.2008)

Hej alle b´ere
Rigtig fint initiativ fra Franks side - men han er jo også en rigtig Tingløkke-dreng - han er jo nærmest..... mere viewforum.php?f=24

*

Hvordan gør man ?

Indlægaf Frank K.-Kristensen skrevet tirs 18. dec 2007 21:50

1.
Hvis du ikke er oprettet som bruger kan du kun skrive i "Gæstebogen".

2.
Hvis du vil skrive om dig selv eller til de andre "elever" skal du igennem en mindre process for at sikre at du nu også er dig. Start med at tilmelde dig hjemmesiden.
(klik "Tilmeld" oppe til højre eller nede til venstre, og følg anvisningerne)

3.
Når du er registreret bruger kan du bla. sende PM'er (Personal Message) til andre brugere. Jeg vil hurtigst muligt tage kontakt til dig for at sikre at du er "ægte" og herefter opgradere din status til "Elev".

4.
Som "Elev" vil du have mulighed for at skrive om dig selv eller til andre. Du vil få rettigheder til at benytte alle bruger-funktioner på hjemmesiden.

De lyder måske en anelse paranoidt :hunter: og besværligt, men jeg synes det vil være nødvendigt for at sikre sig imod folk som vil lave fis, og desuden skulle hele "processen" ikke tage mere end højst et par beskeder frem og tilbage - jeg svarer hurtigt, så du bestemmer næsten selv hvor lang tid det skal tage.

Med venlig hilsen
Frank Klüver-Kristensen
Frank K.-Kristensen
Elev

Geografisk sted: Odense

Tilbage til Information