Super ide!

Skriv her hvis du kommer forbi og vil efterlade en besked - du behøver ikke være registreret for at gøre dette.
Forumregler
Her behøver du ikke være registreret for at skrive, men derfor skal du opføre dig pænt alligevel. Ved misbrug/Spam/uhøviske billeder eller lignende vil din ip-adresse blive banlyst.

Super ide!

Indlægaf Helene skrevet lør 3. okt 2009 16:45

Kære Frank og jer andre.

Super ide! Men er der stadig nogen af jer, der bruger sitet? Alle indlæg er gamle, og man kan ikke få lov at tilmelde sig siden...

Men jeg håber, I har det godt alle sammen...

Helene
Helene

Re: Super ide!

Indlægaf Frank K.-Kristensen skrevet søn 4. okt 2009 06:49

Hej Helene,

Siden er ikke lukket, men jeg har måttet spærre for tilmelding pga spam (automatisk generede tilmeldinger og indlæg med links til uhøvisk materiale), og der var ingen som rigtig brugte siden alligevel.

Desuden er facebook jo blevet en mega succes, og der kommer folk oftere end de gør herinde. På facebook har jeg indtil videre fundet følgende:
Ali, Anders V, Claus O, Erik, Jette, Lars, Linda, Maj-Britt, Morten, Pia.
Dertil en del fra paralell-klasserne.

Formålet var blot at finde alle igen og høre lidt hvad de laver, skabe forbindelsen igen, inden den blev alt for svær at finde igen.

Utroligt at du egentlig kunne finde siden..... jeg åbner for tilmeldingen igen, indtil der igen kommer for meget spam.

mvh Frank
Frank K.-Kristensen
Elev

Geografisk sted: Odense

Tilbage til Gæstebog